خسارت دیدن ۱۶۴۵ ساختمان در حملات حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خسارت دیدن ۱۶۴۵ ساختمان در حملات حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون، به ۱۶۴۵ ساختمان مسکونی و مقر نظامی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در طول یک سال گذشته و از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون ۱۶۴۵ ساختمان مسکونی و مقر نظامی در شهرک‌های مرزی با لبنان خسارت دیده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دست‌کم ۲۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی در موج جدید حملات مقاومت و شلیک ۱۰۰ موشک به این شهرک از صبح امروز پنج‌شنبه خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های «کرمئیل» و مناطق اطراف آن در الجلیل مرکزی، شهرک «مسکاف عام» در اصبع الجلیل و شهرک «بیت هلل» در پی حملات موشکی حزب الله خبر دادند.

گفتنی است که تل‌آویو با نادیده گرفتن هشدارهای و قطعنامه‌های بین‌المللی از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) دامنه نسل‌کشی خود در نوار غزه را گسترش داده و حملات هوایی شدید و بی‌سابقه‌ای را علیه مناطق جنوبی لبنان آغاز کرد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این حملات، نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی را با موشک‌های خود هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6252862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha